logo
امروز : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۱۰۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

فراجا مغلوب جوسازی دشمن نمی‌شود

فراجا-مغلوب-جوسازی-دشمن-نمی‌شود
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: فراجا با ناهنجاری‌های اجتماعی بر اساس قانون عمل می‌کند. به هیچ عنوان مغلوب جوسازی دشمن در داخل کشور نخواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ سردار محمد طراقیه  در پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز زنجان ضمن تبریک اقدام غرورآفرین سپاه در وعده صادق ۲ با بیان اینکه امروز وظیفه فراجا حفظ آرامش و امنیت است، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب فراجا از ستون‌های اصلی امنیت است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: به برکت خون شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و بسیجیان مخلص در زمینه تولید امنیت با تمام وجود ایستاده‌ایم. هرچند دشمن به دنبال آن است که این آرامش را خدشه‌دار کند ولی موفق نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بدون حضور مردم و دعای خیر آنان نمی‌توانیم از پس خود برآییم، عنوان کرد: مردم با هوشیاری و بصریت مسیر خود را به خوبی انتخاب کرده و در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها در کنار نیروی انتظامی باعث نتیجه‌گیری بهتر در انجام مأموریت‌ها هستند.

وی ادامه داد: مردم در صحنه‌های مختلف یار و یاور پلیس بوده‌اند و به همین دلیل شعار هفته فراجا پلیس هوشمند مردم قانون‌مدار را انتخاب کردیم،انتظامی با مردم کامل می‌شود.

 طراقیه با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون اقدامات مهمی را رقم زده‌ایم، ابراز کرد: در دو دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، مأموریت سفرهای نوروزی، گرامیداشت شهدای خدمت و برگزاری دور دوم انتخاب مشارکت داشتیم.

وی افزود: فراجا با ناهنجاری‌های اجتماعی بر اساس قانون عمل می‌کند. به هیچ عنوان مغلوب جوسازی دشمن در داخل کشور نخواهیم شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۷ در راستای شکایات و درخواست مردمی است، اظهار کرد: ۱۶ درصد افزایش تماس در این زمینه بوده است و این نشانه اعتماد مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارازل اوباش جایگاهی ندارند و با آن‌ها به شدت برخورد می‌شود. امنیت تفرجگاه‌ها و امنیت امور ترافیکی از اقدامات شایسته‌ی نیروی انتظامی است.

سردار طراقیه با اشاره به اینکه اقدامات شبانه‌روزی مبارزه با سارقان و استفاده از روش جدید اتفاق افتاده است، گفت: اقدامات خوب و مطلوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر داشته‌ایم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲